سونیا خان خوبصورت فکر کی ممتاز شاعرہ ( نیلم ملک )

ﻣﻮﺟﻮﺩﮦ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺟﮩﺎﮞ ﺭﻭﺍﺋﺖ ﺳﮯ ﮨﭧ ﮐﺮ ﺟﺪﯾﺪ ﺷﺎﻋﺮﯼ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﭘﺮ ﻋﺠﯿﺐ ﻭ ﻏﺮﯾﺐ ﻗﻮﺍﻓﯽ ﻭ ﺭﺩﯾﻒ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﺳﻤﺠﮫ ﻣﯿﮟ ﺁﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺍﺳﺘﻌﺎﺭﺍﺕ ﻭ ﺗﺸﺒﯿﮩﺎﺕ ﮐﮯ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺑﮯ ﻣﻘﺼﺪ ﺗﮏ ﺑﻨﺪﯼ ﺍﻭﺭ ﻗﺎﻓﯿﮧ ﭘﯿﻤﺎﺋﯽ ﮐﺎ ﺭﻭﺍﺝ ﻋﺎﻡ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺒﺘﺪﯼ ﻟﻔﻈﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺮﺿﯽ ﮐﮯ ﺗﻠﻔﻆ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﺑﻀﺪ ﻧﻈﺮ ﺁﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺟﮩﺎﮞ ﻋﻼﻣﺘﯽ ﺷﺎﻋﺮﯼ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﻬﯽ ﺩﻭ ﮨﺎﺗﮫ ﺁﮔﮯ ﻧﻈﺮ ﺁﺗﯽ ﮨﮯ . ﺍﯾﺴﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﺍﺻﻄﻼﺣﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﻋﻼﻣﺎﺕ ﮐﻮ ﻧﻈﻢ ﮐﮯ ﻗﺎﻟﺐ ﻣﯿﮟ ﮈﻫﺎﻝ ﮐﺮ ﭘﯿﺶ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻧﻈﻢ ﺍﯾﮏ ﺟﮕﺴﺎ ﭘﺰﻝ ﺑﻦ ﮐﺮ ﺭﮦ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ . ﺑﺲ ﭘﮍﻫﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﻈﻢ ﮐﮯ ﺑﻨﯿﺎﺩﯼ ﺧﯿﺎﻝ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭽﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﻟﺠﻬﺘﮯ ﺭﮨﺌﮯ .
ﻭﮨﯿﮟ ﺍﯾﺴﮯ ﺷﻌﺮﺍﺀ ﻭ ﺷﺎﻋﺮﺍﺕ ﮐﯽ ﺑﻬﯽ ﮐﻤﯽ ﻧﮧ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﻣﯿﮟ ﭘﺮﮐﺎﺭﯼ ﮐﺎ ﮨﻨﺮ ﺧﻮﺏ ﺟﺎﻧﺘﮯ ﮨﯿﮟ .
ﺍﻥ ﮨﯽ ﻧﺎﻣﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻧﺎﻡ ﺳﻮﻧﯿﺎ ﺧﺎﻥ ﮐﺎ ﮨﮯ .
ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻓﻠﻢ ﺍﻧﮉﺳﭩﺮﯼ ﮐﯽ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺍﺩﺍﮐﺎﺭﮦ ﺳﻮﻧﯿﺎ ﺧﺎﻥ ﺟﻨﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﺯﺍﮞ ﭘﯽ ﭨﯽ ﻭﯼ ﮐﮯ ﮐﺌﯽ ﮈﺭﺍﻣﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﻬﯽ ﺍﺩﺍﮐﺎﺭﯼ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﮨﺮ ﺩﻭ ﺷﻌﺒﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﯽ ﻓﻨﮑﺎﺭﺍﻧﮧ ﺻﻼﺣﯿﺘﻮﮞ ﮐﯽ ﺩﻫﺎﮎ ﺑﭩﻬﺎﺋﯽ .
ﮔﻮ ﮐﮧ 1993 ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﻋﺮﻭﺝ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﻧﯿﺎﺧﺎﻥ ﻧﮯ ﻓﻠﻢ ﺍﻧﮉﺳﭩﺮﯼ ﮐﻮ ﺧﯿﺮﺑﺎﺩ ﮐﮩﺎ ﺍﻭﺭ ﻧﺎﺭﻭﮮ ﻣﯿﮟ ﻣﻘﯿﻢ ﻃﺎﺭﻕ ﻣﯿﺮ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺭﺷﺘﮧ ﺍﺫﺩﻭﺍﺝ ﻣﯿﮟ ﻣﻨﺴﻠﮏ ﮨﻮ ﮐﺮ ﭘﺮﺩﯾﺲ ﺳﺪﻫﺎﺭ ﮔﺌﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺏ ﺍﻭﺳﻠﻮ ﻧﺎﺭﻭﮮ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﺷﻮﮨﺮ ﺍﻭﺭ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﮯ ﮨﻤﺮﺍﮦ ﺍﯾﮏ ﺧﻮﺷﮕﻮﺍﺭ ﮔﻬﺮﯾﻠﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮔﺰﺍﺭ ﺭﮨﯽ ﮨﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺗﻨﺎ ﻋﺮﺻﮧ ﺷﻮﺑﺰ ﺳﮯ ﻻﺗﻌﻠﻖ ﺭﮨﻨﮯ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﺑﻬﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﺩﺍﮐﺎﺭﯼ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﺳﮯ ﺳﻮﻧﯿﺎ ﺧﺎﻥ ﮐﺴﯽ ﺗﻌﺎﺭﻑ ﮐﯽ ﻣﺤﺘﺎﺝ ﻧﮧ ﮨﯿﮟ .
ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﺣﻮﺍﻟﮧ ﺍﯾﺴﺎ ﺑﻬﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﺳﮯ ﺍﺏ ﺗﮏ ﺻﺮﻑ ﺍﯾﮏ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﺣﻠﻘﮧ ﮨﯽ ﻭﺍﻗﻒ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺍﺩﺍﮐﺎﺭﯼ ﺳﮯ ﺑﻬﯽ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺩﻝ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺣﻮﺍﻟﮧ ﮨﮯ ﺍﺭﺩﻭ ﺷﺎﻋﺮﯼ .
ﺷﺎﻋﺮﯼ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺟﯿﺴﺎﮐﮧ ﻋﺎﻡ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺑﺎﺫﻭﻕ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﮐﺎ ﺭﺟﺤﺎﻥ ﻧﻮﻋﻤﺮﯼ ﮨﯽ ﺳﮯ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺳﻮﻧﯿﺎ ﺧﺎﻥ ﮐﺎ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﺑﻬﯽ ﮐﭽﮫ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻧﮧ ﺗﻬﺎ .
ﻟﯿﮑﻦ ﺟﻠﺪ ﮨﯽ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺍﺩﺭﺍﮎ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﻭ ﻗﻠﺒﯽ ﺗﺴﮑﯿﻦ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺻﺮﻑ ﺷﺎﻋﺮﯼ ﭘﮍﻫﻨﺎ ﮨﯽ ﮐﺎﻓﯽ ﻧﮧ ﮨﮯ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﺴﮯ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﺍﭼﻬﻮﺗﮯ ﺧﯿﺎﻻﺕ ﻭ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻟﻔﻈﻮﮞ ﮐﺎ ﺭﻭﭖ ﺩﻫﺎﺭﻧﺎ ﭼﺎﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ .
ﺳﻮ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﺑﯿﺮﻭﻧﯽ ﺗﺤﺮﯾﮏ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺑﻬﯽ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﻧﮧ ﮨﻮﺋﯽ،ﺑﻠﮑﮧ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﮐﯽ ﺍﺱ ﺻﺪﺍ ﭘﺮ ﻟﺒﯿﮏ ﮐﮩﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﺧﯿﺎﻻﺕ ﻭ ﺗﺼﻮﺭﺍﺕ ﮐﻮ ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺕ ﻟﻔﻈﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﮈﻫﺎﻝ ﮐﺮ ﺳﭙﺮﺩ ﻗﻠﻢ ﮐﺮﻧﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ .
2013 ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﯽ ﭘﮩﻠﯽ ﮐﺘﺎﺏ ‘ ﺁﺩﻫﯽ ﺻﺪﯼ ﻣﯿﮟ ﮐﺘﻨﯽ ﺻﺪﯾﺎﮞ ‘ ﻣﻨﻈﺮ ﻋﺎﻡ ﭘﺮ ﺁﺋﯽ
. ﮐﺘﺎﺏ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻧﺎﻡ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﻧﻈﻢ ﺳﮯ ﻣﺎﺧﻮﺯ ﮨﮯ . ﺟﻮ ﮐﮧ ﻣﻨﻮ ﺑﻬﺎﺋﯽ ﻧﮯ ﺗﺠﻮﯾﺰ ﮐﯿﺎ .
ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﯽ ﺍﺷﺎﻋﺖ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﺳﮯ ﺳﻮﻧﯿﺎ ﻣﺰﯾﺪ ﺑﺘﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﯽ ﺍﺷﺎﻋﺖ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺳﻨﺠﯿﺪﮔﯽ ﺳﮯ ﻧﮧ ﺳﻮﭼﺎ ﺗﻬﺎ .
ﺑﻠﮑﮧ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﻣﺎﯾﮧ ﻧﺎﺯ ﮈﺭﺍﻣﮧ ﺭﺍﺋﭩﺮ ﻣﻨﻮ ﺑﻬﺎﺋﯽ ﺟﻨﮩﯿﮟ ﯾﮧ ﻣﻨﻮ ﺍﻧﮑﻞ ﮐﮩﺘﯽ ﮨﯿﮟ ﮐﻮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﻧﻈﻤﯿﮟ ﭘﮍﻫﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺑﻬﺠﻮﺍﺋﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻧﻈﻤﯿﮟ ﭘﮍﻫﻨﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺧﻮﺏ ﺳﺮﺍﮨﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺳﻮﻧﯿﺎ ﮐﻮ ﻣﺸﻮﺭﮦ ﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺗﺨﻠﯿﻘﺎﺕ ﮐﻮ ﮐﺘﺎﺑﯽ ﺷﮑﻞ ﻣﯿﮟ ﻣﻨﻈﺮ ﻋﺎﻡ ﭘﺮ ﺁﻧﺎ ﭼﺎﮨﺌﮯ .
ﺑﻌﺪ ﺍﺯﺍﮞ ﻣﻨﻮ ﺑﻬﺎﺋﯽ ﮐﯽ ﺭﮨﻨﻤﺎﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﺸﺎﻭﺭﺕ ﺳﮯ ﮨﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﮯ ﻣﺮﺗﺐ ﮨﻮﻧﮯ ﺳﮯ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺍﺷﺎﻋﺖ ﺗﮏ ﮐﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺮﺍﺣﻞ ﻃﮯ ﭘﺎﺋﮯ .
ﺍﺱ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﯽ ﺍﺷﺎﻋﺖ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﮔﻮ ﮐﮧ ﻋﻮﺍﻣﯽ ﺳﻄﺢ ﭘﺮ ﺳﻮﻧﯿﺎ ﺧﺎﻥ ﮐﯽ ﺷﺎﻋﺮﯼ ﮐﻮ ﻭﮦ ﻣﻘﺒﻮﻟﯿﺖ ﺣﺎﺻﻞ ﻧﮧ ﮨﻮﺋﯽ ﺟﻮ ﮐﮧ ﺧﺎﺽ ﺍﮨﺘﻤﺎﻡ ﺳﮯ ﻓﻠﻢ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﯾﻠﻨﭩﺎﺋﻦ ﮈﮮ ﭘﺮ ﺭﯾﻠﯿﺰ ﮐﯽ ﺟﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﻻﻝ ﮔﻼﺑﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﺰﯾﻦ ﺳﺮﻭﺭﻕ ﻭﺍﻟﯽ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﮐﻮ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺕ ﺍﻭﺭ ﺩﻝ ﭘﺬﯾﺮ ﺷﺎﻋﺮﯼ ﮐﯽ ﺑﺪﻭﻟﺖ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﻧﺎﺭﻭﮮ ﮐﮯ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺍﺩﺑﯽ ﺣﻠﻘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺧﻮﺏ ﭘﺰﯾﺮﺍﺋﯽ ﮨﻮﺋﯽ .
ﺍﻭﺳﻠﻮ ﻧﺎﺭﻭﮮ ﻣﯿﮟ ﭼﻬﻮﭨﯽ ﺳﮯ ﺑﮍﯼ ﺳﻄﺢ ﮐﮯ ﺑﮯ ﺷﻤﺎﺭ ﻣﺸﺎﻋﺮﻭﮞ، ﺭﯾﮉﯾﻮ ﭼﯿﻨﻠﺰ ﺍﻭﺭ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﺳﺎﻻﻧﮧ ﺩﻭﺭﮮ ﮐﮯ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﺸﺎﻋﺮﻭﮞ ﺍﻭﺭ ﻧﺠﯽ ﺍﺩﺑﯽ ﻣﺤﺎﻓﻞ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﮐﻼﻡ ﺳﻨﺎ ﮐﺮ ﺧﻮﺏ ﺩﺍﺩ ﻭ ﺗﺤﺴﯿﻦ ﺳﻤﯿﭩﯽ .
ﻣﺨﺘﺼﺮ ﻧﻈﻢ ﮐﮩﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﻤﺎﻝ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺍﮐﺜﺮ ﻧﻈﻤﻮﮞ ﭘﺮ ﺩﺭﯾﺎ ﮐﻮ ﮐﻮﺯﮮ ﻣﯿﮟ ﺑﻨﺪ ﮐﺮ ﺩﯾﻨﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﻣﺜﻞ ﺻﺎﺩﻕ ﺁﺗﯽ ﮨﮯ .
ﺍﻥ ﮐﯽ ﯾﮧ ﻧﻈﻢ ﺑﻬﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﮨﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺑﮯ ﻣﻨﺰﻝ ﻣﺴﺎﻓﺘﻮﮞ ﮐﺎ ﮐﺮﺏ ﻧﻤﺎﯾﺎﮞ ﮨﮯ
* ﺍﺱ ﭘﺎﺭ *
ﺟﺴﻢ ﮐﮯ ﭘﺎﺭ
ﮐﭽﮫ ﺑﻬﯽ ﻧﮩﯿﮟ
ﺍﯾﮏ ﺑﻨﺪ ﮔﻠﯽ ﮨﮯ
ﺟﺲ ﮐﯽ ﺩﯾﻮﺍﺭﻭﮞ ﺳﮯ ﭨﮑﺮﺍ ﮐﺮ
ﻟﻮﭨﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ، ﺍﻧﺴﺎﻥ
ﮐﺒﻬﯽ ﭘﻠﭩﻨﮯ ﮐﺎ ﺭﺍﺳﺘﮧ
ﮐﻬﻮ ﺑﻬﯽ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ
– – –
ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﯽ ﺑﮯﻭﻗﻌﺘﯽ ﭘﮧ ﻧﻮﺣﮧ ﮐﻨﺎﮞ ﯾﮧ ﻧﻈﻢ ﭘﮍﻫﺌﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﭼﻨﺪ ﻟﻔﻈﻮﮞ ﮨﯽ ﻣﯿﮟ ﻣﻌﺎﺷﺮﮮ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﺗﻠﺦ ﺳﭽﺎﺋﯽ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮ ﺩﯼ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ .
* ﮐﺴﺎﺩ ﺑﺎﺯﺍﺭﯼ *
ﯾﮧ ﻭﮦ ﻧﮕﺮ ﮨﮯ
ﺟﮩﺎﮞ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﮏ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ
ﺳﺴﺘﮯ ﺩﺍﻣﻮﮞ
ﭘﺮ
ﺧﺮﯾﺪﺍﺭ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﺘﺎ .
– – –
ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﺭﺷﺘﻮﮞ ﮐﯽ ﮈﻭﺭﯼ ﺳﮯ ﺑﻨﺪﻫﺎ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﺍﯾﮏ ﺣﺴﺎﺱ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﻥ ﺭﺷﺘﻮﮞ ﮐﯽ ﮈﻭﺭﯼ ﮐﮯ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺳﺮﮮ ﮐﻮ ﺗﻬﺎﻣﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮨﺎﺗﻬﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﺒﻬﯽ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﺎ .
ﺟﯿﺴﮯ ﮐﮧ ﺳﻮﻧﯿﺎ ﺧﺎﻥ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻧﻈﻢ ﻣﯿﮟ ﮐﻤﺎﻝ ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺗﯽ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻣﻘﺪﺱ ﺗﺮﯾﻦ ﺭﺷﺘﮯ ﮐﺎ ﺣﺴﻦ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ .
* ﺑﺎﺑﺎ *
( ﺍﭘﻨﮯ ﺍﺑﻮ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ )
ﻣﯿﮟ ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﻣﭩﯽ ﮨﻮﮞ
ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﺧﺎﮎ ﺳﮯ ﺟﻨﻤﯽ
ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﮔﻮﺩ ﺳﮯ ﺟﻬﮍﯼ ﮨﻮﮞ
ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﮐﺎﻧﺪﻫﮯ ﺳﮯ ﭼﭙﮑﯽ
ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﺳﯿﻨﮯ ﺳﮯ ﻟﭙﭩﯽ ﮨﻮﮞ
ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﻭﮦ ﺍﻧﮕﻠﯽ
ﺟﻮ ﻣﯿﺮﮮ ﮨﺎﺗﮫ
ﻧﮯ ﺗﻬﺎﻣﯽ ﺗﻬﯽ
ﭘﯿﻨﺴﭩﮫ ﺑﺮﺱ ﮐﯽ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ
ﭘﺮ ﻣﯿﺮﯼ ﮨﺘﻬﯿﻠﯽ
ﺁﺝ ﺑﻬﯽ ﺍﯾﮏ ﺩﻥ ﮐﯽ ﮨﮯ .
– – –
ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﻧﮩﺎﺋﺖ ﻋﻤﺪﮦ ﻧﻈﻢ ﺩﯾﮑﻬﺌﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﮐﺲ ﻗﺪﺭ ﺳﺮﺳﺮﯼ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻣﯿﮟ ﮐﯿﺴﯽ ﮐﺎﺋﻨﺎﺗﯽ ﻭﺳﻌﺘﻮﮞ ﭘﮧ ﻣﺤﯿﻂ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮ ﺩﯼ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺎ ﮨﻮﻧﺎ ﮨﯽ ﺩﺭﺍﺻﻞ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﮐﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﮨﺮ ﺫﺭﮮ ﮐﮯ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﺎ ﺳﺒﺐ ﮨﮯ .
* ﮨﻮﻧﺎ *
ﻣﺤﺒﺖ ﺑﻬﯽ ﺍﯾﮏ ﺑﮩﺎﻧﮧ ﮨﮯ
ﺟﻮ ﺑﻦ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ
ﮨﻮﻧﮯ ﮐﻮ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ
– – –
ﺍﻥ ﮐﯽ ﺷﺎﻋﺮﯼ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﻧﺴﺎﺋﯽ ﺭﻧﮓ ﺑﻬﯽ ﻧﻤﺎﯾﺎﮞ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺷﺎﻋﺮﺍﺕ ﮐﯽ ﺗﺨﻠﯿﻘﺎﺕ ﮐﺎ ﺟﺰﻭ ﻻﺯﻡ ﺳﻤﺠﻬﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ .
ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻋﺎﻡ ﺭﻭﺵ ﺳﮯ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﺑﯿﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﻣﻨﻔﺮﺩ ﺍﺳﻠﻮﺏ ﺍﺱ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﻧﺴﺎﺋﯽ ﺭﻧﮓ ﮐﻮ ﺑﻬﯽ ﻧﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﻮﮐﻬﮯ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻣﯿﮟ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺁﺗﺎ ﮨﮯ .
ﺟﯿﺴﮯ ﻣﻦ ﺍﻧﺪﺭ ﮐﮯ ﺑﻬﯿﺪ ﮐﻬﻞ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﺧﻮﻑ ﻣﯿﮟ ﻣﺒﺘﻼ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺋﻨﺪﮔﯽ ﮐﺮﺗﯽ ﯾﮧ ﻧﻈﻢ .
* ﺑﻨﺪﺵ *
ﻣﯿﺮﺍ ﺁﺋﯿﻨﮧ ﺟﺎﻧﺘﺎ ﮨﮯ
ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﮐﺘﻨﯽ ﺗﮩﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﭼﻬﭙﯽ ﮨﻮﮞ
ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺮﮮ ﮨﺎﺗﮫ
ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﮐﺘﻨﯽ ﮔﺮﮨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﻨﺪﻫﯽ ﮨﻮﮞ
ﮈﺭﺗﯽ ﮨﻮﮞ ﮐﮧ ﮐﮩﯿﮟ
ﺍﯾﮏ ﺍﯾﮏ ﮐﺮ ﮐﮯ
ﮐﻬﻮﻝ ﻧﮧ ﺩﻭ
– – –
ﯾﺎ ﯾﮧ ﺫﺍﺕ ﮐﮯ ﺧﻼ ﮐﻮ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﯽ ﺍﯾﮏ ﺑﻬﺮﭘﻮﺭ ﻧﻈﻢ
* ﺣﺼﮧ *
ﻣﯿﺮﮮ ﻣﻮﺳﻤﻮﮞ ﻣﯿﮟ
ﺣﺼﮧ ﻣﺎﻧﮕﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ !
ﯾﺎﺩ ﺭﮐﻬﻨﺎ …
ﻣﯿﺮﮮ ﺣﺼﮯ ﮐﯽ
ﺁﺧﺮﯼ ﺑﮩﺎﺭ ﺑﻬﯽ ﮔﺰﺭ ﭼﮑﯽ ﮨﮯ
– – –
ﺍﺱ ﻧﻈﻢ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﻧﯿﺎ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﻋﺎﻡ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﺗﺸﻨﮧ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﮐﺎ ﺩﺭﺩ ﮐﯿﺎ ﮨﯽ ﺧﺎﺹ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ
* ﺟﺴﺘﺠﻮ *
ﻣﯿﺮﯼ ﺁﻧﮑﻬﯿﮟ
ﺍﯾﺴﺎ ﮐﺎﺭﯾﮕﺮ ﮈﻫﻮﻧﮉﺗﯽ ﮨﯿﮟ
ﺟﺲ ﮐﯽ ﺍﻧﮕﻠﯿﺎﮞ
ﺁﻧﺴﻮ ﭘﻮﻧﭽﻬﻨﮯ ﮐﺎ ﻓﻦ
ﺟﺎﻧﺘﯽ ﮨﻮﮞ
– – –
ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺷﺎﻋﺮﺍﺕ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺷﺎﻋﺮﯼ ﺻﺮﻑ ﮔﻬﺮ ﮐﯽ ﭼﺎﺭﺩﯾﻮﺍﺭﯼ ﺗﮏ ﮨﯽ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﻧﮧ ﮨﮯ ﺑﻠﮑﮧ ﺫﻣﯿﻦ ﻭ ﺁﺳﻤﺎﮞ ﮐﯽ ﭘﮩﻨﺎﺋﯿﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺫﺍﺕ ﮐﯽ ﮔﮩﺮﺍﺋﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﻬﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﺣﺎﻃﮧﺀ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﻻﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮐﻮﺷﺎﮞ ﻧﻈﺮ
ﺁﺗﯽ ﮨﮯ .
ﺟﺲ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﻣﺜﺎﻝ ﺧﻮﺩ ﺁﮔﮩﯽ ﮐﮯ ﮐﺮﺏ ﻣﯿﮟ ﮈﻭﺑﯽ ﯾﮧ ﻧﻈﻢ ﮨﮯ .
* ﻣﯿﮟ ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺕ ﻧﮩﯿﮟ *
ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﻣﺤﺒﺖ
ﺍﻧﺪﻫﯽ ﮨﮯ
ﻣﺠﮫ ﻣﯿﮟ
ﻭﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﮑﮫ ﭘﺎﺗﯽ
ﺟﻮ ﻣﯿﮟ ﺧﻮﺩ ﻣﯿﮟ
ﺩﯾﮑﻬﺘﯽ ﮨﻮﮞ
– – –
ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﻧﮩﺎﺋﺖ ﻋﻤﺪﮦ ﻧﻈﻢ ﺟﻮ ﺍﺱ ﺑﮯ ﺑﺴﯽ ﮐﻮ ﻇﺎﮨﺮ ﮐﺮ ﺭﮨﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻧﮧ ﭼﺎﮨﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺑﻬﯽ ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﻤﻨﺪﺭ ﻣﯿﮟ ﯾﺎ ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﺳﻮﻧﯿﺎ ﻧﮯ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﻮ ﺳﻤﻨﺪﺭ ﺍﻭﺭ ﭘﻬﺮ ﺩﻟﺪﻝ ﺳﮯ ﺗﺸﺒﯿﮩﮧ ﺩﯼ . ﺍﯾﺴﮯ ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺭﮨﻨﮯ ﺑﺴﻨﮯ ﮐﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﯿﺴﺎ ﺟﺎﻧﮕﺴﻞ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ .
* ﻣﺮﺩﻡ ﺑﯿﺰﺍﺭﯼ *
ﯾﮧ ﭨﻬﺎﭨﻬﯿﮟ ﻣﺎﺭﺗﮯ ﺍﻧﺴﺎﻥ
ﺳﻤﻨﺪﺭ ﺳﮯ ﮔﮩﺮﮮ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ
ﭘﺮ ﺍﻥ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺳﺎﺣﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ
ﮈﺭﺗﯽ ﮨﻮﮞ ….. ﻣﺠﻬﮯ ﺑﮩﺎ ﻧﮧ ﺩﯾﮟ
ﺳﻮﭼﺎ ﺗﻬﺎ
ﭘﺎﺅﮞ ﮐﮯ ﺗﻠﻮﮮ
ﭨﻬﻨﮉﯼ ﺭﯾﺖ ﭘﺮ ﭘﮍﺗﮯ ﮨﯽ
ﺭﯾﮕﺴﺘﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﺗﭙﺶ ﺑﻬﻮﻝ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ
ﻣﮕﺮ ﯾﮧ ﺳﺎﺣﻞ ﺩﻟﺪﻝ ﮨﮯ
ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮔﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﭼﻠﺘﮯ ﭼﻠﺘﮯ
ﺩﻫﻨﺴﻨﮯ ﻟﮕﯽ ﮨﻮﮞ .
– – – –
ﺳﻮﻧﯿﺎ ﺧﺎﻥ ﮐﯽ ﺁﺋﻨﺪﮦ ﺁﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﭼﻨﺪ ﻧﻈﻤﯿﮟ ﭘﮍﻫﻨﮯ ﮐﺎ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﻬﯽ ﻣﻼ ﺟﺲ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺍﻧﺪﺍﺯﮦ ﮐﺮﻧﺎ ﻗﻄﻌﯽ ﺩﺷﻮﺍﺭ ﻧﮧ ﺭﮨﺎ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﺎ ﺗﺨﯿﻞ ﺳﺮﻋﺖ ﺳﮯ ﺍﺭﺗﻘﺎﺀ ﮐﯽ ﺟﺎﻧﺐ ﮔﺎﻣﺰﻥ ﮨﮯ .
ﺟﯿﺴﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻧﻈﻢ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﮔﻮﻧﺞ ﺭﮨﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮐﺎﻥ ﭘﮍﯼ ﺁﻭﺍﺯ ﺑﻬﯽ ﺳﻨﺎﺋﯽ ﻧﮧ ﺩﮮ ..
ﭼُﭗ ﮐﯽ ﺑﻮﻟﺘﯽ ﮔِﺮﮬﯿﮟ ”
ﻣﯿﺮﮮ ﺍﻭﺭ ﺗﻨﮩﺎﺋﯽ ﮐﮯ ﺑﯿﭻ
ﭼُﭗ ﮐﺎ ﺩﮬﺎﮔﺎ ﺑﮩﺖ ﻟﻤﺒﺎ ﮬﮯ
ﺍﻭﺭ۰۰۰ ﮔِﺮﮨﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﮭﺮﺍ ﮬﮯ
ﻣﯿﮟ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﮐﯽ ﮔِﺮﮦ ﮐﮭﻮﻟﺘﯽ ﮬﻮﮞ
ﺍُﺱ ﺳِﺮﮮ ﺳﮯ۰۰۰۰ﺟﻮﻣﯿﺮﮮ ﮬﺎﺗﮫ ﻣﯿﮟ ﮬﮯ
ﺍﻭﺭ ﻭﮦ۰۰۰ﭼُﭗ ﮐﯽ ﺍﮎ ﺍﻭﺭ ﮔِﺮﮦ ﺑﺎﻧﺪﮪ ﺩﯾﺘﯽ ﮬﮯ
ﺍﺱ
ﺗﻨﮩﺎﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺮﮮ ﺑﯿﭻ
ﮐﺎﻥ ﭘﮍﯼ ﺳﺐ ﺁﻭﺍﺯﯾﮟ
ﺩﮬﺎﮔﮯ ﮐﯽ ﮔﺎﻧﭩﮫ ﻣﯿﮟ ﮔﻨﮉﮪ ﺟﺎﺗﯽ ﮬﯿﮟ
ﻣﯿﮟ ﺁﻭﺍﺯﻭﮞ ﮐﻮ ﮐﮭﻮﻝ ﺑﮭﯽ ﺩﻭﮞ
ﺁﺫﺍﺩ ﺑﮭﯽ ﮐﺮ ﺩﻭﮞ ﮔِﺮﮬﻮﮞ ﺳﮯ
ﺗﻮ۰۰۰ﺍﮔﻠﯽ ﮔﺎﻧﭩﮫ ﻣﯿﮟ ﺑﻨﺪﮪ ﺟﺎﺗﯽ ﮬﯿﮟ
– – –
ﭼﻠﺘﮯ ﭘﻬﺮﺗﮯ ﺍﺳﮯ ﺑﻨﺪﺵ ﮐﺎ ﮔﻤﺎﮞ ﺗﮏ ﻧﮧ ﺭﮨﮯ
ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﻮ ﺍﺱ ﺩﺭﺟﮧ ﮐﺸﺎﺩﮦ ﺑﺎﻧﺪﻫﺎ
ﺍﺱ ﺷﻌﺮ ﮐﯽ ﺗﻔﺼﯿﺮ ﯾﮧ ﻧﻈﻢ ‘ ﺗﻨﮓ ﮔﻠﯽ ‘ ﺑﻬﯽ ﺳﻮﻧﯿﺎ ﮐﯽ ﺁﺋﻨﺪﮦ ﺁﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﺎ ﺣﺼﮧ ﮨﮯ .
” ﺗﻨﮓ ﮔﻠﯽ ”
ﺍﮎ ﺧﺎﻟﯽ
ﮐُﮭﻠﮯ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺑﻨﯽ
ﺷﯿﺸﮯ ﮐﯽ ﺗﻨﮓ ﮔﻠﯽ ﺳﮯ
ﮔُﺰﺭ ﺭﮨﯽ ﮬﻮﮞ
ﺟﺲ ﮐﺎ ﭘﺎﺭ
ﮐﮭُﻠﮯ ﺩﻝ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﭘﮭﯿﻼ ﮨﮯ
ﺍﻭﺭ ﺁﺭ۔۔ ﻣﯿﮟ
ﻣﯿﮟ ﮔﻬﭩﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮬﻮﮞ
ﮐﺴﯽ ﺑﯿﻤﺎﺭ ﺩﻝ ﮐﯽ ۔۔۔ ﺳﺎﻧﺲ ﺟﯿﺴﮯ
– – – –
ﺳﻮﻧﯿﺎ ﮐﯽ ﺁﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﺳﮯ ﺳﭙﻨﮯ ﮐﮯ ﺟﻨﻢ ﺳﮯ ﻣﺮﻥ ﺗﮏ ﮐﯽ ﺭﻭﺩﺍﺩ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﯽ ﻧﻈﻢ ﭘﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﯽ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﮐﺎ ﺍﺧﺘﺘﺎﻡ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﻮﮞ
ﺍِﮎ ﺳﭙﻨﺎ ”
ﮐﺌﯽ ﻟﻤﺤﻮﮞ ﮐﯽ ﺳﺎﺯﺵ ﺳﮯ
ﺍِﮎ ﺳﭙﻨﺎ ﭘﻠﮑﻮﮞ ﺗﮏ ﺁ ﭘُﮩﻨﭽﺎ
ﭘﮭﺮ ﺩِﮬﯿﺮﮮ ﺩِﮬﯿﺮﮮ ﺑﻨﺪ ﺁﻧﮑﮭﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍُﺗﺮ ﮔﯿﺎ
ﺟﺐ ﮐُﮭﻠﯽ ﭘﻠﮏ۰۰۰۰ﺗﻮ ﺁﻧﮑﮫ ﺳﮯ ﭘﮭﺴﻼ
ﺍﻭﺭ ﺩﻝ ﮐﯽ ﮔﮩﺮﯼ ﮐﮭﺎﺋﯽ ﻣﯿﮟ
ﮔِﺮ ﮐﺮ ﭼﮭﻦ ﺳﮯ ﭨﻮﭦ ﮔﯿﺎ
– – –
ﺳﻮﻧﯿﺎ ﺧﺎﻥ ﺍﺭﺩﻭ ﺍﺩﺏ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﭘﻨﮯ ﺗﻌﻠﻖ ﮐﻮ ﻣﺰﯾﺪ ﺍﺳﺘﻮﺍﺭ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﻋﮩﺪ ﮐﺌﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ .
ﻋﯿﻦ ﻣﻤﮑﻦ ﮨﮯ ﺁﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﻞ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺍﺭﺩﻭ ﺍﺩﺏ ﮐﮯ ﺭﻭﺷﻦ ﺍﻓﻖ ﭘﺮ ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﺟﮕﻤﮕﺎﺗﮯ ﺳﺘﺎﺭﮮ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﻧﻤﺎﯾﺎﮞ ﺩﮐﻬﺎﺋﯽ ﺩﯾﮟ.

حصہ